Bull Run
Filmařka Ana, závislá na obchodování s kryptoměnami, se rozhodne svou posedlost zdokumentovat. Po hlavě se vrhá do horečnatého světa Bitcoinu a zkoumá tenkou hranici mezi investicí a hazardem, kde se jmění vydělává i ztrácí v jediném okamžiku.