Nouvelle Saveur
Marie pracuje v restauraci vedené Brunem Mercierem, oceňovaným šéfkuchařem. Je posedlá zdokonalováním svých dovedností. Thomas, zástupce šéfkuchaře, ví, že by mu mohla konkurovat. Během vaření se Marie řízne a několik kapek krve skončí v omáčce. Bruno omáčku ochutná. Zdá se mu dokonalá.