Tits
Po nepříjemném incidentu na pláži se dva mladí lidé, Oscar a Iben, ocitnou bez přátel. Jeden z nich učiní přátelské gesto, které může být začátkem nečekaného vztahu.
Po hádce na pláži se kamarádky Jasmine a Iben vydají různými směry. Jasmine se setká s dívkami, zatímco Iben se sejde s Jonasem, do něhož je blázen. Oscar, zdánlivě stydlivý hoch, později zažívá nepříjemný střet s Iben. Když jejich přátelé odejdou, jeden z nich učiní přátelské gesto. Oba si uvědomí, že čelí podobným problémům. Letní večer neprobíhá, jak si představovali, ale vede k zážitku, který může být začátkem nečekaného vztahu.