Barry a Joan Granthamovi, britští excentrici, ztělesňují odkaz varieté již více než 70 let. Od roku 1948 vyučují, tančí a hrají po boku britských filmových a divadelních velikánů. Jako poslední ze své éry s nadšením předávají své varietní dědictví dalším generacím.