Ruka na kolébce
Strhující a svůdný psychologický thriller je novým pojetím klasického filmu, ve kterém se iluze domácí pohody rychle mění v mrazivou hrůzu. Napínavý thriller režisérky Michelle Garza Cervera sleduje příběh vlivné matky z předměstí (Mary Elizabeth Winstead), která do své rodiny najme novou chůvu (Maika Monroe), ale záhy zjistí, že není tím, za koho se vydává.