The Fade
Čtyři holiči z Ghany, Jamajky, USA a Spojeného království otevírají dveře svých každodenních životů, snů a významu holičství jako klíčové kulturní instituce v marginalizovaných komunitách z pohledu bratrství, podnikání a jedinečně pojaté maskulinity.
The Fade sleduje životy čtyř holičů z Ghany, Jamajky, USA a Spojeného království. Zachycuje emotivní příběh podnikání ve 21. století prostřednictvím jedinečně pojaté maskulinity a bratrství, kulturního významu holičství jako instituce v marginalizovaných komunitách a svérázné podstaty a tradic mužů v oboru holičství.