V tomto jedinečném road movie se 50 cizinců vydává na svatá místa v Indii a hledá společnou řeč ve svých odlišných vírách. Inspirováni Meher Bábou zkoumají mystiku a spiritualitu a cestou čelí výzvám a novým objevům.