Tough Trucks of Ethiopia
V této epizodě cestuje Zay Harding náklaďákem napříč Etiopií, od hranic s Džibutskem přes Afarskou poušť až do centrální vysočiny, kde prozkoumává skalní kostely v Lalibele. Dále pokračuje v klasickém náklaďáku FIAT a navštíví město Axum, které je proslulé svým spojením s legendární archou úmluvy.