Mickeyho vánoční koleda
V této nadčasové vánoční klasice budete svědky zábavného dějového twistu, kdy si hamižný Scrooge osvojí ducha Vánoc.
V této vánoční klasice uvidíte Mickeyho, Donalda, Goofyho a všechny jejich kamarády. Ebenezer Scrooge je až příliš hamižný na to, aby pochopil, že Vánoce jsou časem laskavosti a velkorysosti. S pomocí nově nalezených přátel Scrooge ducha těchto svátků nakonec přijme. Varování: pořad zobrazuje užívání tabákových výrobků.