The Murder of Meredith
Nový pohled na příšerné události, které se udály před 15 lety, ve čtvrtek večer 1. listopadu 2007. Dokument z perspektivy lidí zapojených do případu zkoumá důkazy, ega i chyby, kvůli kterým má rodina Meredith více otázek než odpovědí.