Super Team
Sanjay zbožňuje kreslené filmy a komiksy, ale jeho otec se ho snaží vtáhnout do hinduistických tradic. Neochota se změní ve strhující dobrodružství, když se chlapec vydá na úžasnou cestu a vrátí se s novým pohledem na věc, který je schopný se svým otcem sdílet.