Téměř 800 let vládli v Granadě Maurové. A téměř stejně dlouho na širším území, které se stalo známým jako maurské Španělsko nebo Al Andalus. Prozkoumáme bohaté architektonické dědictví Maurů, dynastie, které říši vybudovaly, a to, co po sobě zanechali.