Sabaku
Když Sabakovi zemře nejlepší kamarád Buvol, musí si najít nového. Zkouší se spřátelit s jinými druhy, ale brzy zjistí, že to není tak snadné. Čeká ho sice nelehká cesta, ale on se nevzdá, dokud neuspěje.