Nevlídná planeta
„Nevlídná planeta“ je krásně natočené veledílo představující výjimečné příběhy zvířat z celého světa, která se přizpůsobila těm nejkrutějším nástrahám evoluce. Celou sérií nás provází dobrodruh a odborník na přežití, Bear Grills. Dozvíme se o těch nejextrémnějších prostředích světa a uvidíme velkolepé příběhy z živočišné říše o přežití na naší rychle a neustále se měnící planetě.