102 Dalmatinů
Bělka, štěně dalmatina zcela bez skvrn, se spojí s Pajdou, vtipným papouškem ara, který si myslí, že je rotvajler, aby své skvrny našla. Toto nesourodé duo vede smečku štěňat na misi, v níž musí přelstít příšerně zlou a věčně pletichařící Cruellu De Vil, a na níž se z ulic Londýna dostanou až do jedné pařížské pekárny.
V tomto veselém dobrodružství hraje Bělka, štěně dalmatina zcela bez skvrn, která se vydává své skvrny hledat. Spojí se s Pajdou, vtipným papouškem ara, který si myslí, že je rotvajler. Toto nesourodé duo vede smečku štěňat na misi, při níž musí přelstít příšerně zlou a věčně pletichařící Cruellu De Vil (Glenn Closeová). Dobrodružství plné honiček, úniků o vlásek, veselého dovádění a odvážných útěků po cestě z Londýna do ulic Paříže, vyvrcholí v jedné pařížské pekárně.