Malá mořská víla II: Návrat do moře
Ariel a Erik musí chránit svou drahou dcerku Melody před Morganou, pomstychtivou sestrou mořské čarodějnice Uršuly.
Všechny vaše oblíbené postavičky z Malé mořské víly jsou tu zas v tomto pokračování jednoho z nejslavnějších animovaných filmů vůbec! I když ji rodiče přesvědčují, že podmořský́ svět je jen stará rybí povídačka, Melody, dcera mořské víly Ariel, sní o tom stát se také součástí světa pod mořskou hladinou. Ariel a Erik musí chránit svou drahou dcerku Melody před Morganou, pomstychtivou sestrou mořské čarodějnice Uršuly. Nezapomenutelný́ příběh, který́ vás vtáhne do děje, a ve kterém všichni suchozemští i podmořští tvorové musejí spojit své síly a ukázat Melody, že oba světy mohou žít v dokonalé harmonii!