Black Panther: Wakanda nechť žije
Po smrti milovaného krále T'Chally zvaného Black Panther musí královna Ramonda, princezna Shuri, mocný M'Baku, generálka Okoye a její Dory Milaje bránit svůj národ před světovými mocnostmi. Království Wakanda se chystá psát novou kapitolu své historie, a tak hrdinové za pomoci špionky Nakie a agenta CIA Everetta Rosse hledají nového maskovaného ochránce nebo ochránkyni.