Captain America: První Avenger
Kapitán Amerika jako dokonalá zbraň proti zlu v čele boje za svobodu v akcí nabitém kasovním trháku. V hlavní roli Chris Evans. Mladý Steve Rodgers nemůže kvůli své fyzičce nastoupit do armády. A tak se dobrovolně účastní supertajného vojenského výzkumného projektu, který z něj udělá superhrdinu, Kapitána Ameriku. Když ďábelský Red Skull, vůdce organizace Hydra vymyslí plán, jak získat absolutní moc, musí se nejlepší voják světa připravit na zdolání děsivé síly, která ohrožuje všechny obyvatele planety.