komedie, animovaný
Program v rádiu inspiruje Donalda k výrobě vaflí, ale náhodou do těsta přidá gumový cement, což vede k takovému chaosu, že se vydá do rozhlasové stanice, aby jim řekl, co si o tom myslí.