Deadpool 2
Prostořeký mutant a žoldák Wade Wilson (známý jako Deadpool) svolává tým darebných mutantů, aby ochránil chlapce s nadpřirozenými schopnostmi před brutálním kyborgem Cablem cestujícím v čase.