Doba ledová: Dobrodružství s Buckem Wildem
Animovaný snímek „Doba ledová: Dobrodružství s Buckem Wildem“ je již šestý příběh oblíbených prehistorických savců. Dva vačičí bratři, Crash a Eddie, už nechtějí poslouchat svou adoptivní sestru, mamutici Ellie, a tak se vydají hledat vlastní bydlení. Uvíznou však v obrovském podzemním světě, ve kterém žije jednooký dobrodruh, lasičák Buck Wild. Společně s Buckem musí vačičáci čelit výbojným dinosaurům, kteří chtějí ovládnout Ztracený svět.