Zřícení mostu v Janově
Příběh tragického zřícení Morandiho mostu v Janově, které si vyžádalo 43 lidských životů, začíná chronologickou rekonstrukcí neštěstí, rozdělenou do několika scén zobrazujících kritické momenty kolapsu.
Příběh tragického zřícení Morandiho mostu v Janově, které si vyžádalo 43 lidských životů, začíná chronologickou rekonstrukcí neštěstí, rozdělenou do několika scén zobrazujících kritické momenty kolapsu. Prostřednictvím výpovědí těch, co přežili, film retrospektivně analyzuje příčiny a události, které k této tragédii vedly. Končí svědectvími pozůstalých, jejichž životy byly pádem mostu ovlivněny, a debatou o technologickém pokroku, který má zabránit tomu, aby se něco podobného v budoucnu opakovalo.