Záchrana na zledovatělé silnici
Každou zimu mění sněhové bouře horské průsmyky v Norsku v jedny z nejnebezpečnějších silnic v Evropě. Tím blokují důležité obchodní trasy a v extrémních případech způsobují smrtelné nehody. A je na partě drsných řidičů vyprošťovacích vozidel, aby nehodám bránili. Aby záchranné akce zvládli a zasloužili si výplatu, musí používat důvtip, vynalézavost a být stateční.