Doba ledová
Mamutí samotář s tragickou minulostí se přidává k vtipnému lenochodovi a intrikánskému šavlozubému tygrovi na jejich nebezpečné cestě, která má za cíl vrátit jednoletého chlapce jeho otci lovci.