Superšpión Lance Sterling (Will Smith) a vědec Walter Beckett (Tom Holland) se spojí, aby zachránili svět, když je Lance nechtěně proměněn v odvážného, divokého a majestátního… holuba!
V této ctižádostivé animované komedii jsou superšpión Lance Sterling (Will Smith) a vědec Walter Beckett (Tom Holland) téměř naprostými protiklady. Lance je uhlazený, slušný a kultivovaný. Walter není ani jedno z toho. Tato nesourodá dvojice však musí spojit síly a vydat se na ultimátní misi na záchranu světa, když experiment „biodynamického utajení“ promění Lance v odvážného, divokého a majestátního… holuba!