Kráska a zvíře: Oslava 30. výročí
Tento animovaný a zároveň hraný speciál na počest 30. výročí animované klasiky představuje fanoušky oblíbený film spolu s novými hudebními vystoupeními, kulisami a kostýmy inspirovanými klasickým příběhem.