LEGO Star Wars: Sváteční speciál
Zatímco se její přátelé připravují na oslavu Dne života, vyráží Rey společně s astromechem BB-8 do tajemného jediského chrámu, aby si osvojila prastarou moudrost. Z chrámu se vydá na dobrodružství napříč časoprostorem a prožije památné a oblíbené momenty z historie Star Wars, a navíc se setká s ikonickými hrdiny a padouchy ze všech období slavné ságy. Stihne se však vrátit včas a oslavit svátky se svými blízkými?
LEGO Star Wars Sváteční speciál je hravou a veselou poctou Sáze rodu Skywalkerů zasazenou do doby po událostech po Epizodě IX. Uvidíme v něm pestrou směsici hrdinů i padouchů, kteří každý po svém slaví svátky. Příběh se odehrává během svátku zvaného Den života, během kterého Rey hledá společně s astromechem BB-8 záhadný jediský chrám, jenž vyjevuje své tajemství pouze o svátcích. Jejím cílem je osvojit si v chrámu moudrost, kterou by pak mohla předávat svým přátelům a učedníkům. Z prastarého chrámu se Rey vydává na dobrodružnou výpravu napříč časem i prostorem a prožívá památné události ze ságy Star Wars. Setkává se s mladým důvěřivým Lukem Skywalkerem a měří síly s Darthem Vaderem a císařem. Během bláznivé jízdy po časových liniích potká ještě všechny další významné osobnosti galaxie, jako jsou Obi-Wan, Anakin, Yoda, Han Solo, Kylo Ren a Mandalorian s Dítětem. Zpět na palubě lodi Millennium Falcon, se Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O, a zbytek Reyiných přátel pokouší uspořádat nejbombastičtější oslavu Dne života v galaxii. V duchu klasických svátečních snímků a speciálů sledujeme, jak přezaměstnaná Rey zjišťuje, v čem tkví skutečná modrost a štěstí společných oslav. Stihne se dostat zpět za svými přáteli, aby s nimi stihla oslavit svátky?