Lemonade Mouth
Nechte svůj hlas slyšet. Být statečný. Buďte sami se sebou spokojeni. Je čas zvýšit hlasitost a dobře se pobavit se zbrusu novým originálním filmem Disney s Bridgit Mendlerovou a Adamem Hicksem v hlavních rolích a obsahujícím 10 zbrusu nových písní! Když se pět otrhaných prváků sejde ve vazbě poprvé, zdá se, že spolu nemají nic společného. Prostřednictvím hudby si však rozvinou nerozbitný vztah a zjistí, že mají předpoklady stát se největší středoškolskou garážovou kapelou v historii! Olivia, Stella, Wen, Mohini a Charlie zjišťují, že když se naučí opřít se jeden o druhého a pustit vše, co je brzdí, mohou dosáhnout skutečné změny. Projeďte se na horské dráze života!