Osamělí duchové
Jedné temné a bouřlivé noci se čtyři znudění duchové rozhodnout pobavit tím, že si zavolají firmu na likvidaci duchů. Budete vřeštět smíchy, jak se lovci duchů Mickey, Donald a Goofy nechají vystrašit děsivými triky těchto duchových šprýmařů.