Tři mušketýři: Mickey, Donald a Goofy
Animovaná muzikálová verze klasického dobrodružného příběhu vám představí myšáka Mickeyho, Kačera Donalda a potrhlého Goofyho jako bezvýznamné sluhy, kteří sní o tom, že se z nich jednou stanou opravdoví královští mušketýři.
Poprvé se v celovečerním animovaném filmu spolu představují Mickey, Donald, Goofy a jejich kamarádi Minnie, Daisy a Pluto. Nejlepší přátelé Mickey, Donald a Goofy žijí jako bezvýznamní sluhové, ale sní o tom, že se z nich jednou stanou opravdoví královští mušketýři. Život se jim úplně změní ve chvíli, kdy jednonohý mušketýrský kapitán Pete a jeho kraví pobočnice Clarabelle ukují strašlivý plán a hrozné spiknutí. Chtějí odstranit princeznu Minnie, jedinou myšku v království, která stojí Petovi v cestě k trůnu. Mickey, Donald a Goofy nejsou zrovna neohrožení hrdinové, ale spojí síly a připraví Petovi nemilé překvapení. Uvidíte, co to znamená, když bojuje jeden za všechny a všichni za jednoho! V animované komedii vás navíc překvapí šest krásných písniček, spousta dobrodružných scén a legrace, stejně jako osobitý humor všech hlavních postaviček.