Přestávka: Škola mimo provoz
Školní rok konečně končí a T. J. Detweiler se těší na léto. Ale brzy se dostaví nuda, protože jeho kamarádi odjedou na tábor. Pak ale T. J. rozkrývá zlovolný plán na zničení letních prázdnin. T. J. shromáždí gang. Začíná dobrodružství, jehož cílem je zachránit letní prázdniny.