Kačeří příběhy
Když Kačer Donald opustí město a připojí se k námořnictvu, synovci Kulík, Dulík a Bubík jsou ponecháni v péči Donaldova strýce Skrblíka McDucka. Skrblík má však málo času na rodinu, protože je zaneprázdněn ochranou svého obrovského majetku před nechvalně známými Rafany.