Satan přichází
V tomto mrazivém remaku filmu Přichází Satan! nahradí americký diplomat Robert Thorn (Liev Schreiber) vlastní mrtvě narozené dítěte sirotkem, aby svou ženu (Julia Stilesová) udržel v nevědomosti a ušetřil ji trápení. Po sérii podivných vražd a hrozivých varování však dojdou k děsivému zjištění, že jejich dítě je synem Satana!