Hodní versus zlobivé
Vánoce se rychle blíží a Wayne s Lannym musí urychleně získat tajnou technologii, která se dostala do rukou nezbedného malého hackera. V rámci zoufalé snahy zabránit pádu Vánoc do chaosu vyhledá Wayne nejschopnějšího experta, aby jim s misí pomohl. Tím je pompézní člen Brigády kyblíku na uhlí a shodou okolností jeho odcizený bratr Noel.