Santa Claus
O Štědrém večeru zjistí rozvedený otec a jeho malý syn, že z jejich střechy spadl Santa Claus. Když otec vezme za otěže sobů, zjistí, že je novým Santa Clausem, který musí přesvědčit o své existenci nejen celý svět, ale hlavně sebe.