Hledá se Michael
Michael Matthews se v roce 1999 stal nejmladším Britem, který zdolal vrchol Mount Everestu. Tři hodiny na to však zmizel a jeho tělo nebylo nikdy nalezeno. Jeho bratr, podnikatel a moderátor Spencer Matthews, se po 23 letech vydává na cestu, aby ho našel. Spojí se při tom s rekordmanem Nimsem Purjou, který zdolal všech 14 nejvyšších hor světa. Pátrací tým však čelí mnoha překážkám a zhoršujícímu se počasí. Tento film obsahuje scény, které mohou být pro některé diváky znepokojivé.
Michael Matthews se v roce 1999 stal nejmladším Britem, který zdolal vrchol Mount Everestu. Tři hodiny na to však zmizel a jeho tělo nebylo nikdy nalezeno. Podnikatel a moderátor Spencer Matthews, jemuž v době bratrova zmizení bylo 10 let, se s Michaelovou smrtí nikdy nevyrovnal. Po více než dvaceti letech se ke Spencerovi dostane fotografie těla na hoře, které by mohlo být Michaelovo. Vydává se do Nepálu a navazuje spolupráci s rekordmanem Nimsem Purjou, jenž zdolal všech 14 nejvyšších hor světa. Ten má vést pátrací tým do zóny smrti a pokusit se najít Michaela. Desetičlenný tým se vydává do extrémních výšek přes 8000 m. n. m., vybavený drony a schopnostmi, které jim umožňují pátrat i mimo stezky vedoucí na vrchol. Omezený čas a zhoršující se počasí však před ně klade nečekané nástrahy.