V Clearingu
Amy je obviněna ze špatného chování Ašy a v rámci očisty za své hříchy je nucena brát LSD.
Policejní razie v Blackmarsh zachrání děti. Wayne řekne Freye, že jejich dcera utekla.
Adrienne nalezli v Paříži, zatímco Freya viděla dr. Lathama přednášet o Spřízněných duších.
Dr. Latham věří, že může cestovat časem, a pomáhá Adrienne vytvořit skupinu Spřízněných.
Adrienne je vydána a Henrik je propuštěn z vězení, aniž by prozradil, co se stalo Aše.
Freya pátrá po Billym a najde Adrienne na soukromém ostrově, kde se obnovuje projekt Spřízněných.