Společnost mrtvých básníků
Držitel Oscara Robin Williams hraje profesora Johna Keatinga, který používá k výuce nekonvenční metody a učí své studenty žít život naplno podle hesla „Carpe Diem.“ Školu však zasáhne tragédie a Keatingovy metody čeká tvrdá zkouška.