Tanečky ve stodole
Myška Minnie si musí vybrat mezi dvěma tanečními partnery, když nemotorný Mickey soupeří se zkušenějším Petem o možnost být v její společnosti. Mickey využije balónky, aby byl lehčí, ale ty prasknou a Mickey selže.