Ulička přízraků
Napínavý psychologický thriller od vizionářského režiséra Guillerma del Tora o manipulativním zaměstnanci lunaparku (Bradley Cooper), který se spojí se stejně nepoctivou psychiatričkou (Cate Blanchettová), aby spolu podváděli bohaté lidi v New Yorku 40. let minulého století. Scénář k tomuto strhujícímu filmu napsal del Toro spolu s Kim Morganovou podle románu Williama Lindsaye Greshama.
Psychologický thriller ve stylu noir od vizionářského filmaře Guillerma del Tora s Bradleym Cooperem and Cate Blanchettovou v hlavních rolích se odehrává na pozadí temných kulis života v lunaparku. Když se charismatický, ale smůlou pronásledovaný Stanton Carlisle (Cooper) seznámí v kočovném lunaparku s jasnovidkou Zeenou (Toni Collette) a jejím manželem, někdejším mentalistou Petem (David Strathairn), má pocit, že si zajistil zlatou vstupenku k úspěchu. Čím víc využívá svých nově nabytých znalostí k podvádění bohaté smetánky newyorské společnosti 40. let, tím víc roste jeho ctižádost. Záhy se Stanton s poctivou Molly (Rooney Mara), která mu stojí věrně po boku, pokusí podvést nebezpečného magnáta (Richard Jenkins) s přispěním tajemné psychiatričky (Blanchettová), z níž se může vyklubat jeho dosud nejhrozivější protivník. Ve hvězdné herecké sestavě ULIČKY PŘÍZRAKŮ se také objeví Willem Dafoe, Ron Perlman a Mary Steenburgenová. Mistrný vypravěč del Toro je režisérem tohoto napínavého thrilleru a spolu s Kim Morganovou k němu napsal i scénář podle románu Williama Lindsaye Greshama.