Vzhůru do oblak
Bývalý prodavač balónků, důchodce Carl Fredericksen, se vydává na neuvěřitelnou misi, kde nejde o záchranu světa, ale o splnění dětských snů a stává se tak nejneuvěřitelnějším ale i nejsympatičtějším akčním hrdinou v dějinách filmu. Místo toho, aby si pan Fredericksen sbalil kufry do domova důchodců, přiváže ke svému domku tisíce pestrobarevných balónků, vylétne s ním do oblak a zamíří do daleké Jižní Ameriky. Ke svému údivu však zjistí, že má na palubě létajícího domu černého pasažéra. A tím je malý Průzkumník divočiny jménem Russel. Překvapivá dvojka potkává na cestě ještě překvapivější kamarády – mluvícího psa Duga, a obří ptačici Kevinu. Animovaná komedie Vzhůru do oblak od studií Disney a Pixar je filmovou událostí roku 2009.