Willow
Když mladý Willow Ufgood (Warwick Davis) najde opuštěnou holčičku, zjistí, že jejím osudem je ukončit vládu zlé královny Bavmordy (Jean Marshová). Aby dívenku ochránil, musí spojit síly s ničemným šermířem (Val Kilmer) a v rozhodující bitvě dobra a zla porazit síly temnot. Film zobrazuje užívání tabákových výrobků.