X-Men: Dark Phoenix
Když je Jean Grey zasažena tajemnou kosmickou silou, která ji promění v ikonického Dark Phoenixe, X-Men se musí spojit, aby čelili svému dosud nejničivějšímu nepříteli – jednomu z nich.