Měsiční dívka a ďábelský dinosaurus
Geniální 13letá Lunella Lafayetteová a její desetitunový tyranosaurus Ďábelský dinosaurus zažívají dobrodružství v seriálu na motivy úspěšného komiksu „Moon Girl and Devil Dinosaur“ od studia Marvel.
Geniální 13letá Lunella Lafayetteová a její desetitunový tyranosaurus Ďábelský dinosaurus zažívají dobrodružství v seriálu na motivy úspěšného komiksu „Moon Girl and Devil Dinosaur“ od studia Marvel. Lunella omylem přivede Ďábelského dinosaura do dnešního New Yorku a oba mají plné ruce práce, aby ochránili čtvrť Lower East Side před nebezpečím.