Tisíc ran
Hezekiah a Alec, dva kamarádi z Jamajky, se ocitnou v kriminálním podsvětí londýnského East Endu. Zde se setkávají s Mary Carrovou, královnou ženského zločineckého gangu známého jako Čtyřicet slonů, a naráží na Sugara Goodsona, krále zločinu a proslulého boxera.
Seriál je inspirován skutečnými životními příběhy skupiny postav, které v 80. letech 19. století bojovaly o přežití v krutém londýnském East Endu. Hezekiah Moscow a Alec Munroe, nejlepší kamarádi na útěku z Jamajky, se ocitají ve zločineckém podsvětí prosperující londýnské boxerské scény. Když Hezekiah nalezne štěstí a slávu díky svému boxerskému umu, upoutá pozornost nechvalně proslulé královny Čtyřiceti slonů Mary Carrové, která se rozhodne využít jeho talentu pro své zločinecké podnikání. Mezitím se hrozivý a samozvaný vládce boxerského světa East Endu Sugar Goodson rozhodne zničit Hezekiaha, jehož ambice bojovat ve West Endu ohrožují vše, co vybudoval. Následuje souboj starého světa s novým.