Washington Black
Příběh o dobrodružství epických rozměrů, jenž sleduje osudy umělce a vědce George „Washe“ Blacka, když se vydává na světové dobrodružství, a to s pomocí podivného létajícího stroje. Jeho cesta ho zavede napříč Amerikou, do chladných arktických moří, do gotických věžiček staré Evropy a do pouští severní Afriky. To vše, zatímco je o krok napřed před smrtícím lovcem odměn.
Roku 1837 v Halifaxu vynálezce Washington Black míří do oblak, zatímco ho stíhá jeho minulost.
Mladý Wash a Titch uprchnou z plantáže v Protínači mraků, ale havarují na pirátské lodi.
Mladý Wash, Titch a Theo míří do Virginie, aby konfrontovali pravdu o Titchově otci.