Starověká Čína z ptačí perspektivy
Archeolog Allan Maca vede tým neohrožených odborníků na epické dobrodružství, jehož cílem je vyřešit záhady, prozkoumat tajemství a odhalit úžasné divy starověké Číny jako nikdy předtím. S využitím snímků z vesmíru, nejmodernějších technologií na zemi a nejnovějších vykopávek čínských archeologů odhalí paláce a hrobky, neuvěřitelné megastavby a dokonce celá dávno ztracená města.