Ztracená města s Albertem Linem
Ztracená města kombinují hi-tech archeologii, dechberoucí vizuální efekty a skutečné objevy, které zaujmou na titulních stranách novin, prezentované naším moderátorem Albertem Linem. Náš ambiciózní přístup využívá 3D skenování na některých z těch nejpozoruhodnějších míst starověku. Tato série přináší silné a emotivní příběhy s hi-tech obrazovým materiálem, které poutavě oživují tajemství minulosti.
Albert Lin se vydává do Mikronésie v Tichém oceánu, aby odhalil starobylé ostrovní město.
Albert Lin zjišťuje, co předcházelo nejslavnější prehistorické památce na světě.
Výzkumník Nat Geo Albert Lin se vydává do jordánské Petry, aby zjistil pravdu o původu tohoto města.
Výzkumník Nat Geo Albert Lin se vydává do Peru hledat civilizace, které předcházely Inkům.