Svědkem katastrofy
Očití svědkové – strhující příběhy katastrof vyprávěné očima těch, kteří byli u toho. V Chile se zřítí důl, v Portugalsku zuří lesní požáry, proud suti drtí kalifornské město, v USA řádí tornáda, hurikán potopil loď a zemětřesení přineslo zkázu do Nepálu. Prostřednictvím forenzní analýzy odhalíme, jak se tyto události odehrály.