Útěk z Pompejí
Forenzní odborníci zkoumají největší skupinu obětí z Pompejí a snaží přijít na to, kým byli a proč se jim nepovedlo utéct před výbuchem sopky v roce 79 n. l.
Výbuch sopky Vesuv v období rozmachu Římské říše pohřbil Pompeje pod vrstvou popela a zabil tisíce lidí. Forenzní odborníci se nyní vůbec poprvé snaží prozkoumat skupinu obětí zvanou „uprchlíci“. Rentgen odhalí věk, zranění a dokonce i artefakty jako sandály nebo šperky. Zkoumání také objasní, proč se jim nepodařilo utéct.